🚚 Tarne 1-4 tööpäeva jooksul. 14-päevane tagastusõigus!

E-POE KASUTAMISE TINGIMUSED

Käesolevad üldtingimused kehtivad kõikide isikute (eraisik, ettevõte, FIE) suhtes, kes:

  • kasutavad Incassor e-poodi,

  • tellivad kaupu e-poest,

  • on sõlminud kauba müügilepingu OÜ Incassoriga (reg nr: 10698220, aadress: Pargi 2a, Jõgeva).

Tingimused on kättesaadavad veebilehel: www.incassor24.ee.

Teenuspiirkond ja tarnetingimused

E-pood teenindab Eesti Vabariigi territooriumi.
Erikokkuleppel võib müüa ka väljapoole Eestit – sel juhul lepitakse transpordi maksumus kokku individuaalselt.

Kauba ostmine ja hinnad

E-poest saab osta vaid tooteid, millel on link “Osta”.

  • Kauba hind ja saadavus võivad muutuda ette teatamata.

  • Kui tellimus on juba esitatud, rakendub tellimuse esitamise hetkel kehtinud hind.

Müüjal on õigus lepingust taganeda juhul kui:
  • Kaup on laost otsa saanud

  • Kauba hind või omadused on e-poes kuvatud valesti süsteemivea tõttu

  • Ostja asub väljaspool Eestit ja puudub erikokkulepe

  • Ostja tegevus ei vasta üldtingimustele

Kui tellimust ei ole võimalik täita, võetakse ostjaga ühendust ja tagastatakse ettemaks, kui see on tehtud.
Müügilubadest taganemisel puudub ostjal õigus teistele õiguskaitsevahenditele peale ettemaksu tagastuse.

Ostukorv ja tellimuse vormistamine
  • Ostukorvi sisu saab muuta enne tellimuse kinnitamist.

  • Kui tellimus katkestatakse pärast kinnitamist, tuleb kaubad uuesti valida.

  • Kui tellimus ja kontaktandmed on korrektsed, võib alustada maksmist.

Maksevõimalused

Maksta saab järgmiste pankade kaudu:
Swedbank, SEB, LHV, Luminor, Liisi järelmaks

Pärast maksmist tuleb vajutada: „Tagasi kaupmehe juurde”, misjärel kuvatakse tellimuse kinnitus.

Tellimused vaadatakse läbi hiljemalt järgmisel tööpäeval ja ostjaga võetakse ühendust.

Kauba kättetoimetamine
  • Kaup toimetatakse tellimuses märgitud tarneaadressile kokkulepitud ajal.

  • Kaup antakse üle ainult ostjale või volitatud isikule.

  • Incassor võib kauba toimetamiseks volitada kolmandaid isikuid (nt kuller, Eesti Post jne).

MÜÜGILEPINGUST TAGANEMINE JA KAUBA TAGASTAMINE

Tarbijal on õigus taganeda müügilepingust 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest.

Tagastada ei saa:

  • Kaupu, mis on valmistatud tarbija isiklike soovide järgi;

  • Audio- ja videosalvestisi või tarkvara, mille ümbris on avatud;

  • Kasutatud tooteid, mis ei ole originaalpakendis;

  • Kampaaniatooted, kus tagastamisel tuleb tagastada kogu komplekt.

Taganemise protseduur

Taganemisavalduse tuleb saata e-postile: info@incassor24.ee
Avaldus peab sisaldama:

  • tagastatava kauba nimetust,

  • tellimuse numbrit,

  • arveldusarve numbrit.

Raha tagastatakse 14 päeva jooksul taganemisteate jõudmisest müüjani.
Tagastuskulud tasub tarbija.

Kui kaup on halvenenud, on ostja kohustatud hüvitama väärtuse vähenemise.
Müüjal on õigus esitada hüvitisnõue kuni ühe kuu jooksul pärast tagastamist.

VASTUTUS JA VAIDLUSTE LAHENDAMINE
  • Ostja isikuandmeid käsitletakse konfidentsiaalselt.

  • Tarbijal on õigus esitada kaebus, kui kaup:

    • ei vasta lepingutingimustele,

    • ei vasta näidisele,

    • on puudustega.

  • Kasutatud kauba puhul ei loeta puuduseks:

    • mõistlikku kulumist,

    • omadusi, mis ei takista sihtotstarbelist kasutamist.

Kaebuste esitamine
  • Kaebuse esitamise tähtaeg on 2 aastat alates kauba kättesaamisest.

  • Puuduse avastamisel tuleb esitada kaebus hiljemalt 2 kuu jooksul.

  • Ostja peab säilitama ostudokumendid (arve, leping jne).

Kaebused tuleb saata aadressile:
OÜ Incassor, W. Struve 8, Tartu linn
või e-postile: info@incassor24.ee

Kauba tagastamisel tuleb see tuua Incassori poodi.

Puudustega kauba korral on tarbijal õigus:
  • Nõuda tasuta parandamist või asendamist uue tootega

  • Nõuda hinna alandamist või lepingust taganemist, kui:

    • müüja ei saa kaupa parandada või asendada,

    • parandamine ebaõnnestub,

    • puudust ei kõrvaldata mõistliku aja jooksul,

    • parandamine/asendamine põhjustab ebamugavusi

Müüja vastutusest
  • Müüja ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud vale kasutamise või hoolduse tõttu.

  • E-pood ei vastuta lepingurikkumise eest, kui põhjuseks on vääramatu jõud.

  • Kompensatsioon ei ületa kunagi kauba eest makstud summat.

Muu oluline info
  • Tingimustes ja müügilepingus vastuolu korral lähtutakse esmalt müügilepingust.

  • Tingimustes reguleerimata küsimustes juhindutakse võlaõigusseadusest ja tarbijakaitseseadusest.

  • Kui kaubale on antud müüja või tootja garantii, sätestatakse see kirjalikult.

Kontakt ja vaidluste lahendamine

Kui vaidlust ei lahendata poolte vahel kokkuleppel, lahendatakse see kostja elu- või asukohajärgses kohtus.
Kõik teated esitatakse kirjalikus vormis.

ISIKUANDMETE TÖÖTLEMINE

ISIKUANDMETE TÖÖTLEMISE TINGIMUSED

Veebipoe www.kaubatanav.ee isikuandmete vastutav töötleja on OÜ Incassor (registrikood 10698220), asukohaga Pargi 2a, Jõgeva, tel (+372) 504 4553, e-post: info@incassor24.ee.

Oleme võtnud endale kohustuse kaitsta klientide ja kasutajate privaatsust. Sellest lähtuvalt oleme koostanud käesolevad privaatsuspoliitika põhimõtted, mis käsitlevad kliendi andmete kogumist, kasutamist, avaldamist, edastamist ja talletamist. Meie tegevus internetis on kooskõlas EL ja Eesti Vabariigi seadustega.

OÜ Incassor on isikuandmete vastutav töötleja. Maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed edastatakse volitatud töötlejale Maksekeskus AS-ile.

 

MILLISEID ISIKUANDMEID TÖÖDELDAKSE

Isikuandmed on andmed, mida OÜ Incassor kogub üksikisiku tuvastamiseks või temaga ühenduse võtmiseks.

Isikuandmete kogumine võib toimuda kliendi nõusolekul järgnevatel viisidel:

  • Kontaktandmete esitamisel (nimi, aadress, telefoninumber, e-posti aadress) veebilehel või kaupluses

  • Veebilehe kasutamisel kontoinfost või küpsiste kaudu

  • Ostu või tellimuse sooritamisel e-poes (sh nimi, aadress, postiindeks, e-post, telefon)

  • Järelmaksutaotluse esitamisel

 

MIS EESMÄRGIL ISIKUANDMEID TÖÖDELDAKSE
  • Tellimuste haldamine ja kauba kohaletoimetamine

  • Ostuajaloo analüüs ja kliendieelistuste hindamine

  • Maksete tagastamine (pangakonto nr)

  • Klienditugi ja probleemide lahendamine

  • Veebikasutuse statistika koostamine (IP-aadress, võrguidentifikaatorid)

 

ÕIGUSLIK ALUS
  • Isikuandmete töötlemine toimub lepingu täitmise eesmärgil

  • Töötlemine toimub ka juriidilise kohustuse täitmiseks (nt raamatupidamine, vaidluste lahendamine)

 

ISIKUANDMETE EDASTAMINE

Isikuandmeid edastatakse:

  • Veebipoe klienditoele – ostude ja ostuajalooga seotud probleemide lahendamiseks

  • Transporditeenuse pakkujale – nimi, telefon, e-post, vajadusel aadress

  • IT-teenuse pakkujatele – veebipoe funktsionaalsuse ja andmemajutuse tagamiseks

 

TURVALISUS JA ANDMETELE LIGIPÄÄS
  • Andmeid hoitakse serverites, mis asuvad EL või EL majanduspiirkonnas

  • Andmeid võidakse edastada riikidesse, mille andmekaitse tase on piisav, või USA ettevõtetele, kes kuuluvad Privacy Shield raamistikku

Juurdepääs isikuandmetele on vaid veebipoe töötajatel, kes vajavad neid andmeid:

  • tehniliste probleemide lahendamiseks

  • klienditoe osutamiseks

Veebipood rakendab füüsilisi, organisatsioonilisi ja IT turvameetmeid, et kaitsta andmeid hävitamise, kaotsimineku, loata juurdepääsu ja avalikustamise eest.

Edastamine volitatud töötlejatele toimub lepingute alusel, mis kohustavad tagama andmete turvalisuse.

ISIKUANDMETEGA TUTVUMINE JA PARANDAMINE

Isikuandmetega saab tutvuda klienditoe abil.

 

NÕUSOLEKU TAGASIVÕTMINE

Kui isikuandmete töötlemine toimub kliendi nõusoleku alusel, on kliendil õigus see tagasi võtta, teavitades kliendituge e-posti teel.

 

ANDMETE SÄILITAMINE
  • Kliendikonto sulgemisel kustutatakse isikuandmed, v.a. kui neid on vaja säilitada raamatupidamiseks või vaidluste lahendamiseks

  • Ostuajalugu säilitatakse 3 aastat

  • Vaidluste puhul kuni nõude täitmiseni või aegumistähtaja lõpuni

  • Raamatupidamise andmeid säilitatakse 7 aastat

 

ANDMETE KUSTUTAMINE

Kustutamistaotlus tuleb esitada e-posti teel klienditoele.
Vastatakse hiljemalt 1 kuu jooksul, määrates täpse kustutustähtaja.

 

ANDMETE ÜLEKANDMINE

Ülekandetaotlus tuleb esitada e-posti teel. Vastus saadetakse hiljemalt 1 kuu jooksul. Klienditugi tuvastab isikusamasuse ja määrab, millised andmed kuuluvad ülekandmisele.

 

VAIDLUSTE LAHENDAMINE

Veebilehe kasutamisel eeldatakse, et kasutaja on tutvunud tingimustega ja nendega nõustunud.

Kõigi küsimuste ja murede korral tuleb pöörduda: info@incassor24.ee

Järelevalveasutus:
Eesti Andmekaitse Inspektsioon
e-post: info@aki.ee

Müügilepingust taganemine ja kauba tagastamine

14-PÄEVASE TAGASTAMISÕIGUSE TINGIMUSED

Tarbijal on õigus taganeda müügilepingust 14 päeva jooksul alates kauba kättetoimetamise päevast.

NB! Tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui see on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks, sarnaselt füüsilises poes testimisele.

Kui toodet on kasutatud muuks otstarbeks, kui üksnes tutvumiseks, või kui sellel on kasutamise või kulumise märke, on veebipoel õigus alandada tagastatavat summat vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.

 

Tagastamisõigus ei kehti, kui:
  • Kaup on valmistatud tarbija isiklike vajaduste järgi

  • Kaup on avatud originaalkestast, sh tehnika seadmete puhul (nt eemaldatud kruvid, korpuse avamine jms)

  • Audio- ja videosalvestiste või tarkvara ümbris on avatud

  • Uus kaup on kasutatud või mitte originaalpakendis

  • Kasutatud kaubal ei ole säilinud originaalpakend ja seisund

Kui kaup osteti kampaaniaga, mille käigus lisati lisatoode, tuleb tagastada kogu komplekt.

 

Müügilepingust taganemise protseduur
  • Saada avaldus e-posti aadressile: info@incassor24.ee

  • Avaldus peab sisaldama:

    • tagastatav kaup

    • tellimuse number

    • arveldusarve, kuhu raha tagastada

Kõik tarbijalt saadud tasud tagastatakse hiljemalt 14 päeva jooksul lepingust taganemise teate jõudmisest müüjani.

Tagastamisega seotud kulud

Kõik tagastamisega seotud kulud tasub Ostja, sh:

  • Transpordikulu (saatmise ja tagastamise kulu)

  • Komplekteerimiskulu – 3 EUR

  • Pakiautomaadi kulu

  • Maksekeskuse teenustasud (2,5% + km tehingusummalt + 0,30 EUR + km tehingu kohta)

Kui kaup osteti e-poest ja sellele tuldi ise järele, siis 14 päeva jooksul tagastades tuleb kaup saata tagasi esindusse. Sel juhul kehtivad samuti:

  • Komplekteerimiskulu 3 EUR

  • Maksekeskuse teenustasud

Müüjal on õigus võtta maha kõik kulud ja teenustasud ning tagastada ülejäänud summa hiljemalt 14 päeva jooksul Ostja arveldusarvele.

 

Kauba tagastamise tähtajad ja tõendid
  • Ostja peab kauba tagastama 14 päeva jooksul pärast avalduse esitamist

  • Või esitama tõendi, et kaup on selle aja jooksul vedajale üle antud

Veebipood võib keelduda tagasimaksest, kuni kaup on tagasi saadud või ostja on esitanud tõendi kauba tagastamise kohta – sõltuvalt, kumb toimub varem.

 

Müügitehingust taganemine veebipoe poolt

Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ja nõuda kaup tagasi, kui kauba hind on veebipoes märgitud eksituse tõttu oluliselt alla turuhinna.

 

VASTUTUS JA VAIDLUSTE LAHENDAMINE

Kõik e-poe külastamise ja ostude sooritamise käigus teatavaks saanud ostja isikuandmeid käsitletakse konfidentsiaalselt.

Tarbijal on õigus esitada kaebus ja tagastada kaup, kui see:

  • ei vasta lepingule või näidisele

  • on puudustega

Mõistlikku kulumist ei loeta puuduseks kasutatud kauba puhul.

Kaebus tuleb esitada viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 2 kuu jooksul peale puuduse avastamist.
Tarbijal tuleb säilitada ostudokumendid (arve, leping jne). Ilma nendeta võib müüja keelduda probleemi lahendamisest.

Kaebuste esitamine ja kontakt

Kaebused tuleb saata:
OÜ Incassor, Pargi 2a, Jõgeva linn
või e-postile: info@incassor24.ee

Kauba tagastamisel tuleb see füüsiliselt tuua Incassori poodi.

 

Puudustega kauba korral on tarbijal õigus:
  • Nõuda parandamist või asendamist

  • Nõuda hinna alandamist või lepingust taganemist, kui:

    • müüjal ei ole võimalik parandada/asendada

    • parandamine ebaõnnestub

    • puudus ei kõrvaldata mõistliku aja jooksul

    • parandamine/asendamine põhjustab põhjendamatuid ebamugavusi

 

Müüja ei vastuta:
  • Kauba otstarbele mittevastava kasutamise, rikkumise, valesti hooldamise eest

  • Vääramatu jõu tagajärjel tekkinud probleemide eest

  • Ostjale põhjustatud kaudsete kahjude eest

  • Kompensatsiooni suurus ei tohi ületada kauba eest makstud summat

 

Täiendav garantii ja pretensioonide käsitlemine
  • Pretensiooni esitamise tähtaeg kehtib seadusest tulenevalt

  • Kõik pretensioonid menetletakse

  • Vajadusel korraldatakse ekspertiis, mille kulud kannab see pool, kelle seisukoht osutub põhjendamatuks

  • Ekspertiisi koha valib OÜ Incassor

  • Vastutus ei laiene (v.a erinevate toodete akud):

    • kulumaterjalidele

    • avatud meediaplaatidele

    • tarkvarale ja selle häiretele

    • vale keskkonnaga seotud kahjudele

    • mittesobivale tarkvarale

    • riist- ja tarkvara kokkusobimatusele

    • pahavarast või äikesest põhjustatud riketele

    • maanduse puudumisest või sobimatu elektrivõrgu kasutamisest

    • seadmete ühendamisest voolu all

    • kliendi paigaldatud tarkvarast põhjustatud probleemidele

    • kahjustatud või eemaldatud seerianumbritele, kleebistele jms

Kui parandamine ei ole võimalik, toode:

  • Asendatakse tehniliselt sarnase tootega, või

  • Tagastatakse raha vastavalt müügiarvele

Puuduvate detailide puhul võib müüja vähendada tagastatavat väärtust.

Ostja kohustus on alles hoida kõik tootega kaasas olnud dokumendid ja lisatarvikud.

 

Vastutus andmete ja tarkvara eest
  • Incassor OÜ ei vastuta kadunud andmete või tarkvara eest remondi käigus

  • Kliendil soovitatakse teha andmetest varukoopiaid

  • Incassor OÜ-l ei ole muid kohustusi peale käesolevas dokumendis ja seadustes sätestatu

Vaidluste lahendamine

Tekkinud vaidlused lahendatakse läbirääkimiste teel.
Kokkuleppe mittesaavutamisel lahendatakse vaidlused vastavalt Eesti Vabariigi seadusandlusele.

Tellimustega seotud teave: info@incassor24.ee
Kaebustega pöörduda: Tarbijakaitseamet, Rahukohtu 2, Tallinn 10130
e-post: info@tka.riik.ee

Kõik poolte vahel tekkivad erimeelsused lahendatakse kostja elu- või asukohajärgses kohtus.
Teated esitatakse kirjalikus vormis.